Warta logo

Oc Szybka WypłataOC - jeszcze lepsze!
WARTA OC Szybka Wypłata !
Czyli: "Zostaw to nam."

OC Warta: Szkody do 500.000 PLN przestają być zmartwieniem klienta!
W ramach produktu Warta OC Szybka Wypłata likwidacją szkody od innego zakładu ubezpieczeń (na rzecz klienta) zajmie się Warta
Czytaj dalej...

Sprawdź historię pojazduSprawdzanie historii pojazdu
(Polska, Dania, Szwecja, Holandia)


Formularz kontaktowy Zgłoś szkodę on-line Sprawdż swoją szkodę Kup polisę on-line

Ubezpieczenia mieszkaniowe Warty nagrodzone przez klientów.

Ubezpieczania mieszkaniowe Warty zdobyły po raz kolejny tytuł „Dobry Produkt - Wybór Konsumentów”. Nagroda jest efektem Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich, w którym osoby pytane o najlepsze produkty w kategorii „Ubezpieczenia domu i mieszkania” najczęściej wskazywały ofertę Warty.

Ogólnopolskie Badanie Postaw i Preferencji Konsumenckich „Dobry Produkt 2013" zostało zrealizowane przez redakcję Forum Biznesu -  dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Patronat i opiekę merytoryczną nad badaniem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk. Badanie zostało zrealizowane na próbie 1000 osób metodą wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI). Respondenci odpowiadali na pytanie: które marki produktów uważają za najlepsze w danej kategorii. Produkty o najwyższej liczbie wskazań otrzymały tytuł „Dobry Produkt 2013 - Wybór Konsumentów".

W kategorii „Ubezpieczenia domu i mieszkania" najwyższą liczbę wskazań uzyskała oferta Warty.

Oferta ubezpieczeń mieszkaniowych Warty opiera się na dwóch produktach - Warta Dom oraz Warta Dom Komfort. Do obu produktów Warta dołącza bezpłatnie bardzo bogaty pakiet usług Home assistance.

Aby pomóc klientom lepiej oszacować posiadane mienie i zachęcić ich do ubezpieczania posiadanych rzeczy, Warta udostępniła pod koniec ubiegłego roku internetową aplikację – Wartomierz - służącą do oszacowania wartości rzeczy w domu lub mieszkaniu. Za wprowadzenie Wartomierza Warta została wyróżniona przez Gazetę Ubezpieczeniową za promowanie działań high-tech oraz zachęcanie klientów do lepszego zabezpieczania dobytku.