Warta logo

Zobacz film!

AC w Warcie

  • Profesjonalni doradcy
  • Odszkodowanie na telefon
  • Rozległa sieć warsztatów


Wypełnij formularz i skorzystaj >>>

WARTA nagradza
bezpiecznych kierowców

Już po 3 latach:
60% zniżki na OC i AC!

Tylko Warta daje takie możliwości.
Więcej informacji "TUTAJ!"

Wypełnij formularz i skorzystaj >>>

Zostaw swoje dane, oddzwonimy!
Wystarczy podać imię i nr telefonu,
reszta opcjonalnie.

Wypełnij zgłoszenie lub sam wylicz składkę:
Podanie danych jest dobrowolne.

AUTOCASCO w WARCIE to nie tylko szeroki zakres ubezpieczenia.  To przede wszystkim sprawna pomoc i likwidacja szkody.
Za kompleksową obsługę Klienta w procesie likwidacji odpowiedzialne jest CENTRUM ALARMOWE WARTY. Tutaj możesz zgłosić szkodę i otrzymać wszelkie informacje oraz pomoc (np. assistance). Z  naszym CAW sprawnie zlikwidujesz szkodę i otrzymasz odszkodowanie.

PROFESJONALNI DORADCY 24 H
CENTRUM ALARMOWE WARTY to specjalna jednostka, działająca całą dobę.W jej skład wchodzą doświadczeni likwidatorzy, którzy już podczas rozmowy telefonicznej mogą ocenić rozmiary szkody i zaproponować wysokość wypłaty.

ODSZKODOWANIE NA TELEFON
Spotkała Cię niemiła niespodzianka na drodze? Nie przejmuj się. Wystarczy jeden telefon.
Już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej, jeżeli szkoda nie jest skomplikowana, jesteśmy w stanie zaproponować Ci odszkodowanie.Zastanawiasz się jak to możliwe? Nasi likwidatorzy, za pomocą specjalnych programów komputerowych, potrafią precyzyjnie wycenić szkodę´ na podstawie Twojego opisu zdarzenia.Zaskoczony? To nie koniec. Otrzymaną kwotą dysponujesz samodzielnie. Sam decydujesz, czy i gdzie naprawisz samochód. Odszkodowanie  na telefon to rzetelna wycena i najszybsza wypłata należności.
Czy można chcieć czegoś więcej?

ROZLEGŁA SIEĆ WARSZTATÓW
Specjalnie dla Ciebie współpracujemy ze sprawdzonymi warsztatami naprawczymi. Oględziny pojazdu oraz wycena szkody odbywają się na miejscu w serwisie. żeby było Ci łatwiej, nie musisz zabierać ze sobą pieniędzy. Po dokonaniu naprawy to WARTA rozlicza się z warsztatem, a Ty tylko odbierasz naprawiony samochód.
Aktualną listę warsztatów partnerskich znajdziesz na www.warta.pl.

TRADYCYJNA LIKWIDACJA SZKÓD
Przy skomplikowanych szkodach proponujemy tradycyjną metodę likwidacji szkód. Wystarczy, że zgłosisz wypadek w CENTRUM ALARMOWYM WARTY, a my najszybciej jak to możliwe umówimy Cię na spotkanie z rzeczoznawcą, który przeprowadzi oględziny pojazdu w dogodnym dla Ciebie terminie.
Wówczas od ręki dostaniesz wyliczenie kosztów naprawy, a przyznana wysokość odszkodowania zostanie rozliczona gotówkowo lub bezgotówkowo, w zależności od Twojej decyzji.

 

Jak WARTA przyspieszyła i ułatwiła przyznawanie zniżek?
WARTA zmieniła sposób obliczania składek za ubezpieczenia komunikacyjne tak, żeby przyciągać niskimi cenami naprawdę ostrożnych kierowców. Dzięki temu może im przyznawać wysokie zniżki najszybciej na rynku – już po 3-4 latach jazdy bez wypadku. Nowością jest też uwzględnianie rzeczywistego doświadczenia klienta za kierownicą, a nie tylko faktu posiadania samochodu.

W WARCIE osoby, które nie miały szkód w ciągu ostatnich 3-4 lat, mogą osiągnąć od razu zniżki osiągane w innych towarzystwach po, np. siedmiu latach. Jak to możliwe? Po prostu z naszych doświadczeń wynika, że osoba która od 3-4 lat nie spowodowała szkody, prawdopodobnie nie będzie jej miała w najbliższym czasie, bo jest kierowcą przezornym i ostrożnym.

Na najbardziej atrakcyjną ofertę mogą liczyć klienci w wieku powyżej 35 lat, którzy po spełnieniu określonych wymagań m.in. dotyczących braku szkód mogą otrzymać zniżki pozwalające obniżyć próg składki minimalnej aż do poziomu 15 proc. składki bazowej za ubezpieczenie AC. De facto oznacza to możliwość zastosowania 85 proc. skumulowanych zniżek z różnych tytułów.

Przychodząc do WARTY klient nie musi udowadniać, że nie miał szkód przynosząc zaświadczenia. Wystarczy złożenie oświadczenia w momencie rozmowy ze sprzedawcą, które natychmiast jest weryfikowane w centralnej bazie prowadzonej przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny.

Jest jeszcze jedna zaleta weryfikacji przez WARTĘ historii szkodowej nowych klientów. System ten pozwala na zaoferowanie atrakcyjnych zniżek osobom, które do tej pory jeździły samochodem służbowym, a teraz przesiadają się do prywatnego. Badamy historię  szkodową klienta nie tylko pod kątem szkód związanych z posiadanymi przez niego samochodami, ale także sprawdzamy, jak dany kierowca jeździł użytkując inne samochody, np. służbowe.

To nowość, bo do tej pory do uzyskania zniżek trzeba było legitymować się historią własnego ubezpieczenia OC lub AC. Efekt był taki, że jeśli klient latami w sposób bezpieczny użytkował wyłącznie auto firmowe, to w momencie, gdy kupował własny samochód, nie mógł liczyć na ulgi z tytułu bezszkodowej jazdy. Teraz może od razu płacić mniej.

Pamiętaj! Dzięki bardzo precyzyjnej ocenie klientów WARTA może zaoferować bezpiecznym kierowcom wyjątkowo szeroką ochronę autocasco za bardzo atrakcyjną składkę.

 
Pamiętaj! Sprawne AUTOCASCO
w WARCIE to sprawny samochód.
Autocasco Warta
 

{aicontactsafelink text = Masz pytanie związane z tym tematem?   Kliknij, aby skontaktować się z nami | pf=5}

Promocja dla nowych mieszkań

ZNIŻKA za NOWE LOKALE

Każdy klient mieszkający na nowym osiedlu, który ubezpiecza mury, stałe elementy, ruchomości w bloku w wieku do 5 lat już od 1 lipca 2011 może liczyć na zniżkę składki.

Promocja ta dotyczy zarówno lokali ubezpieczanych „pod kredyt” tylko od zjawisk losowych, jak i tych, które są właśnie wyposażane, a ich właściciele świadomie ubezpieczają mury, stałe elementy oraz ruchomości w pełnym zakresie.

15% zniżka dla nowych klientów i 5% zniżka dla klientów wznawiających działa na składkę ze wszystkich ryzyk na polisie.

Atrakcyjna oferta cenowa w połączeniu z dobrym produktem wzmocnionym poniższymi zmianami powinna zadowolić nawet najbardziej wymagającego klienta.

 

OC W ŻYCIU PRYWATNYM – zmiany w procesie likwidowania szkód
Wybicie szyby w oknie sąsiada przez dziecko klienta? Pogryzienie sąsiadki przez psa? Pożar z niedopilnowanego kominka? Czy też zalanie na skutek niezakręcenia kranu przez domowników? Przed przykrymi finansowymi konsekwencjami tych zdarzeń, pomoże ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym.

Mamy je od lat w swojej ofercie, a od 1 lipca 2011 dodatkowo wprowadzamy zmiany w procesie likwidowania szkód w zakresie OC sprzedawanym jako opcja ubezpieczenia mieszkaniowego.

W przypadku zalań, które nastąpiły od 1 lipca br. w budynkach wielomieszkaniowych, (a przyczyna zalania została zlokalizowana w lokalu posiadacza ubezpieczenia OC w życiu prywatnym kupionego w WARCIE), WARTA może objąć odpowiedzialnością te zdarzenia, niezależnie od stwierdzenia winy klienta. Co oznacza, że po przykrym incydencie zalania sąsiada na skutek pęknięcia „wężyka” nasz klient nadal pozostanie w dobrych stosunkach z sąsiadami, bo ich straty zostaną pokryte przez WARTĘ (oczywiście w wysokości do sumy gwarancyjnej).

Wyjątek stanowią sytuacje, kiedy istnieje wina innych osób, które ewidentnie są zobowiązane do naprawienia szkody tj. np. spółdzielnia mieszkaniowa, zarządca budynku, deweloper, firma remontowa itp.

 

    KOSZTY POSZUKIWANIA przyczyn AWARII instalacji (ubezpieczenie: Warta Dom Komfort)
    Zalanie mieszkania sąsiada np. na skutek pęknięcia rury w ścianie to nie tylko problem pokrycia strat powstałych w lokalu poniżej.

    Zniszczony parkiet klienta pokrywa ubezpieczenie stałych elementów w ramach zdarzeń losowych. Assistance WARTY zapewnia także wizytę hydraulika, który skuje kafelki i ścianę oraz wymieni pękniętą rurę.

    Dobrze, ale pozostaje problem dziury, która powstała w wyniku poszukiwania przyczyny szkody.

    Od 1 lipca WARTA pokrywa również ekstra koszt naprawy ściany i położenia nowych kafelków dla klientów, którzy zawarli umowę w ramach produktu WARTA Dom Komfort. Oczywiście podobnie jak w innych opcjach określa się górną granicę odpowiedzialności, która stanowi 1 % sumy ubezpieczenia domu\lokalu\stałych elementów, nie więcej jednak niż 20.000 zł.

    To rozszerzenie ochrony w zakresie pokrycia kosztów poszukiwania przyczyn awarii instalacji odbywać się będzie pod warunkiem dołączenia aneksu do polisy WDK. Opcja ta w przeciwieństwie do rozwiązań stosowanych przez konkurencję jest całkowicie bezpłatna.

    W połączeniu z formułą all risks, bogatym zakresem bezpłatnych usług assistansowych, dodatkowymi opcjami, produkt ten zapewnia rzeczywisty komfort dla klientów.

     

    Masz pytanie związane z tym tematem?
    Kliknij aby skontaktować się z nami za pomocą formularza.
    kontakty