Wypłata odszkodowania
1. W jaki sposób WARTA wypłaci należne odszkodowanie?
- Przelewem na wskazane konto bankowe*
PAMIĘTAJ: To NAJSZYBSZY sposób wypłaty odszkodowania
* Jeśli nie masz konta możesz odebrać odszkodowanie w wybranej placówce Kredyt Banku na terenie całej Polski (wypłata będzie do dyspozycji przez okres 14 dni od momentu wydania decyzji) lub przekazem pocztowym (przekaz pocztowy musi być odebrany w terminie 14 dni od otrzymania awiza).
2. W jakim terminie zostanie wypłacone odszkodowanie?
- Decyzję powinieneś otrzymać w terminie do 30 dni od zgłoszenia szkody.
- W przypadku opóźnień wynikających z konieczności przeprowadzenia dodatkowych wyjaśnień zostaniesz poinformowany pisemnie.
PAMIĘTAJ: Możesz monitorować status likwidacji Twojej szkody. Jeśli chcesz uzyskać informację na temat etapu jej likwidacji - wystarczy zadzwonić do Centrum Alarmowego WARTY pod numer:
- 801 311 311 * (na terytorium RP)
- +48 601 311 311 *
- Wybierz opcję: "Uzyskaj informację na temat zgłoszonej sprawy szkodowej"